onsdag 18 november 2009

Erotiska framgångar

Jag har kastat mig in i NaNoWriMo på tok för sent och ska nu försöka tota ihop min planerade erotiska kollektivroman på halva tiden. Vi får väl se hur det går... Men hinner jag inte klart så har jag åtminstone börjat. Och jag har fått incitament - den fjärde samlingen lesbisk erotica som jag medverkar i har just kommit ut på välrenommerade Cleis Press! Till råga på allt har min historia valts ut att inleda boken och mitt namn är ett av tre författarnamn som nämns i förlagets officiella beskrivning. Wow... Den erotiska novellen i fråga skildrar ett möte mellan Jamie och Charlie, mina två motorcykelburna hjältar från de opublicerade romanerna "Riksettan" och "Kalla mig Charlie!"

3 kommentarer:

Bobbi sa...

Vad roligt att höra! Så kul att du har hittat ett sätt att nå ut med dina texter.

Lycka till med NaNoWriMo!

Stella Sandberg sa...

Tack Bobbi!

Johanna Wistrand sa...

Wow, grattis!