söndag 28 december 2008

Mer erotica

Nu har den tredje lesbiska erotiska antologin jag medverkar i kommit ut - "Working Girls" från Torquere Press. Finns både som e-bok och pocket. Jag har också fått bekräftat att min novell verkligen är med i "Island Girls".

Annars har jag bara läst andras romaner under julhelgen, inte skrivit på egna. Snart ska jag väl ta itu med bearbetandet av "Fru Vilhelm Wolff" igen.

Om följetongstävlingen har jag inte hört någonting, fast den skulle vara avgjord innan årsskiftet. Några lyckliga vinnare som har hört något?

8 kommentarer:

Bobbi sa...

Stort grattis till alla tre publiceringarna!
Och gott nytt år (snart)!

Stella Sandberg sa...

Tack och gott nytt år Bobbi!

Unknown sa...

Grattis till publiceringarna! Gott nytt år!

Stella Sandberg sa...

Tack Liz!

Johanna Wistrand sa...

Grattis!!!

Robert W sa...

Om du menar HJ:s följetongstävling, så är den avgjord. Se här:

http://www.hemmetsjournal.se/Nytt-pa-sajten/Sajtnytt_reportage/Romantavlingen-avgjord--Ingrid-fran-Varberg-vann-175000-kr/

Stella Sandberg sa...

Tack Johanna!

Tack för tipset, Robert! Jag besökte hemsidan nyligen och såg att den var avgjord.

Johanna Wistrand sa...

Hej Stella!

Jag har en manusfråga till dig! Maila gärna mig: johanna@multimanus.se